joi, 22 octombrie 2009

25


 25 de lucruri pe care ar vrea sa le stii despre EA:

"Voi pleca daca ma minti."
"Imi place cand ma imbratisezi de la spate si imi soptesti la ureche"
BINE nu este niciodata un raspuns potrivit atunci cand te intreb cum arat."
"Ma excit numai cand vad ca am un email de la tine."
"Ma astept sa ma suni"
"Iert mai multe decat ar trebui, mai ales in ceea ce te priveste."
"Ai facut ceva gresit. Poate par ok cu asta… dar nu sunt."

"Ma simt foarte importanta cand imi ceri sfatul."
"Simt nevoia sa aud ce simti pentru mine. Cat mai des."
"Vreau sa fiu cel mai bun lucru care ti s-a intamplat vreodata – si vreau ca tu sa recunosti asta."
"Vreau sa stiu ce gandesti, si imi place cand imi spui ce gandesti… chiar daca nici tu nu stii prea bine."
"Celebrarea aniversarii noastre, chiar daca au trecut doar cateva luni, inseamna puncte bonus pentru tine."
"O domnisoara ar trebui intampinata intotdeauna cu saruturi."
"Tin minte totul despre relatia noastra."
"Ar trebui sa stii toate astea si mai mult fara sa fiu nevoita sa ti le spun.":)))))

nu e parere personala, dar nu zic ca nu sunt de acord:)

http://askmen.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu