Poţi să te implici şi să ajuţi aceşti copii! Dă-le şansa să-şi îndeplinească visele! Intra pe site, implica-te!
Cumpără orice produs participant la campania „Şansa la viaţă, şansa la noi amintiri” în perioada 1 septembrie -30 noiembrie 2009 şi poţi contribui la crearea unei secţii de chirurgie cardio-vasculară pediatrică la Spitalul Marie Curie din Bucureşti.
Marci participante la campanie: ARIEL, BONUX, PAMPERS, W&GO, H&S, LENOR, ALWAYS, GILLETTE etc. Partenerii campaniei sunt lanţurile de magazine: Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Interex, Gima, Mega Image, MiniMax, Metro, Plus, Profi, Penny Market, Real şi Selgros.
Împreună, vom reuşi să dăm copiilor născuţi cu malformaţii cardiace şansa la viaţă şi la o mulţime de amintiri frumoase.
În numele micuţilor ale căror vieţi vor fi salvate prin aceasta campanie, îţi mulţumim anticipat pentru susţinere!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu